štvrtok 17. mája 2012

JOOOOOJ !!

ako dlho som sa neozvala, som strašná :D
ale zato mám véééľa nového :-) úspešne odspievané vystúpenie, kino s N., plánované ďalšie kino s N, nejaká tá známka v škole, ale čo je úplne najkrajšie, už len véľmi máličko dníčkov a ja vypadnem z tej hlúpej školy a už nikdy nikdy sa tam nevrátim :D

a len tak keby vás zaujímalo, s kamarátkou by sme si čím skôr mali objednať pár vecičiek s ebay-u. a môžem povedať, že sa NEVIEM DOČKAŤ!!!!!!
za TAKÉ ceny?!! aj keby to nemalo prísť.
tu máte zoznam čo všetko by som chcela :-)))))

moustache nahrdelnik po ktorom dlllho túžim 

sovičiek nie je nikdy dosť

ak toto príde, a bude mi to sedieť, bude to najlepšie tričko môjho života!!!!!!!! (za 11 dolárov!!!)


a ešte nejaké kryty na to hlúpe BBčko :-)))) aspoň nech mám štýlový telefónik, keď už nič iné :P



a ešte jeden welcome obrážtek :D len tak z haluze.

Have a Nice DAAAAY :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára