štvrtok 7. júna 2012

Cosmetics

V poslednom čase skúšam jednu vec za druhou. Tak vám tu o tom niečo napíšem :))




Pleťové vody. 
1.La Roche-Posay Effaclar. Je to pleťová voda na citlivú pleť, ktorú ja teda mám. Má príjemnú čistú vôňu, neštípe, teda aspoň mňa nie a používam ju aj ráno aj večer. Som s ňou veľmi spokojná, pleť mám po ňej hebkejšiu a krajšiu :D

2. Bioderma Sensibio. Obľúbená voda či už na odlíčenie alebo čistenie pleti. Tiež na citlivú pleť. Vonia tak klasicky ako všetky Biodermy, tiež absolútne neštípe a strašne ľahko sa s ňou odlíčite. Doporučujem!!


Balea Bodybutter Kakao. 
NAJlepšia vec na svete. Telové maslo, ktoré vonia ako ČOKOLÁDA!! Je ľahké, voňavučké a zlepšuje náladu :D Vrelo odporúčam, spríjemní vám celý deň.


L´oréal PARIS Elseve Arginine Resist.
Maska na vlasy. Vlasy sú po nej trochu silnejšie, ale podľa mňa, všetky masky sú rovnaké. Takže ak chcete, kúpte, ak nie, nekúpte :D


lalalalala a nakoniec ja :)))) Pekný deň!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára