piatok 1. júna 2012

Every fuc*in day it will be rain.

Už ma to riadne štve. Vždy keď máme v škole nejaké aktivity von, je počasie úplne na riť. Ale keď sedíme v škole tak sa vypekáme a varíme cez tie neprerobené neplastové sto ročné okná. FUCK THIS SHIT!!!!
Inak dnes som robila palacinky a bábovku, ktoré som bohužial neodfotila, ALE, ochutnala som obe a môžem vám povedať, že zo mňa niečo bude. Som sa seba vážne hrdá HRDÁ!!!!! (yu know why my love)
Takže deň detičiek ako vyšitý. Bola som sa prejsť a tak :) Program pokračuje zajtra a v Nedeľu v Tulipe :P
Dúfam, že tento deň ste si užili tak ako ja :P

zmoknutá myš


kúsok zo mňa




seKSi nožičky 



nádherné prostredie v ktorom žijem (dýcham čerstvý vzduch!)


a najkrajšie, najobľúbenejšie, najviac zničené CNVRS :P


toť všetko na teraz. dúfam, že vás deň po dni nesklamávam. plánujem si kúpiť nový fotoaparát, tak ešte len potom sa to dúfam rozbehne! :))) love yaaa :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára